geraldanette.reismee.nl

Videos

Een rondleiding door jullie droomtuin!

Een rondleiding op de droomtuin die we dankzij onze donateurs hebben kunnen aanleggen bij kinderopvang Villa Ticca in Peguche, Ecuador!

A tour through the vegetable garden which we have built at Villa Ticca in Peguche, Ecuador. All this was possible thanks to the people who donated money!

Duiken in Indonesie!

Onze spectaculaire onderwaterbeelden tijdens het duiken in Indonesie. Heel veel kleine vissen, maar ook grote sidderalen, onderwaterslang, sephia's, lionfish en garnalen etc.

Spectacular underwater footage during on of our dives in Gili Trawagang, Indonesia

Wereldreis deel 6: Tibet for EVERest!

Het was nog een heel geregel, maar rond komt het! Op 10 december 2009 zijn we klaar voor vertrek voor een twee weekse rondreis door Tibet, met gids en programma dat wel... maar dat mag de pret niet drukken! Met de tickets voor onze 'Lasa express' in handen stappen we in de hoogste spoorlijn ter wereld - om 45 uur later uit te stappen in Lhasa. Een indrukwekkende wereld van pelgrims, Tibetaanse monniken, bijzondere kleuren, strak blauwe luchten en meren en de mooiste kloosters.

Wereldreis deel 5: Hong Kong naar Chengdu

Na een 'radio' lange stilte hebben een fikse verkoudheid en -10 graden er aan bijgedragen dat we eindelijk weer eens een filmpje hebben gemaakt! Deze keer: deel III van China. We beginnen in Hong Kong en bezoeken Lantau en Macau. In Zuid China gaan we via Yuongshuo het platteland van China verkennen - een geweldige route 'off the beaten track' waar we genieten van mooie afgelegen dorpen en stammen. Als laatste staat Chengdu op de planning, waar we plannen maken voor Tibet EN het panda reservaat bezoeken. Enjoy!!

Wereldreis deel 4: China II

China is zoooo groot, hierbij het tweede deel van onze reis in China, van Xi'an naar Hong Kong, van love boat tot Hakka en van hond tot ultra-hete nootjes...

Wereldreis deel 3: China I

Deel 3 van onze filmverslag van onze wereldreis. Nu we allebei inmiddels gelukkig weer een drukke baan hebben gaat het allemaal wat langzamer, maar het resultaat mag er weer zijn! Na Mongolië zijn we aangekomen in Beijing, daarna volgt Datong, tenslotte Pingyao. Wat een geweldig land en wat een avonturen!

Wereldreis deel 2: Mongolie

Poging drie! Nu doet ie het echt! Pfff...!!

Na een lange treinreis komen we aan in Ulaanbataar. Lang blijven we er niet, het land is veel te mooi om in de hoofdstad te verblijven. Een tourtje is zo geboekt en we gaan twee weken naar de Gobi woestijn en het westen van Mongolie. Wat een geweldige ervaring om door dit verlate stuk land te reizen met een Russische UAZ (bus)!

Wereldreis deel 1: Rusland

Een videoverslag van ons eerste land: Rusland, geniet ervan!

A video upload of our first country: Russia, have fun!