geraldanette.reismee.nl

PIK EEN KIP!

Allereerst willen we iedereen nogmaals SUPER BEDANKEN voor de donaties tot nu toe, GEWELDIG! Vanaf overmorgen zijn we weer in Peguche en zal het echte werk beginnen, we zullen jullie regelmatig op de hoogte houden van de vorderingen.

Maar wat is een broodje gezond nu zonder ei? NX natuurlijk, daarom hebben we een nieuw plan voor de mensen die nog geen donatie hebben gedaan:

PIK EEN KIP

PIK EEN KIP

Pak deze kans en pik je eigen kip! Een kuiken kost in Ecuador ongeveer € 2,50 (een grote kip € 7,50). Met het voer dat we gaan kopen voor de kuikens zijn ze in no-time klaar om eieren te leggen. Daarnaast leveren ze natuurlijk kipfilet èn nieuwe kuikens op. Op deze manier helpen we de kinderen in Peguche en Quito nog verder op lange termijn.

Anette heeft de taak op zich genomen het kippenhok te bouwen (pa Hendrickx, er komt nog een vragenlijstje...). Zorgen jullie er voor dat ze het héééél druk krijgt en een groot hok moet bouwen voor alle gedoneerde kippen en kuikens?

• Donaties kunnen gestort worden op rekening nummer: 12.99.17.249, naam: G.H.A. Valkema e/o A.C.W. Hendrickx. Graag onder vermelding van ´Pik een kip´;
  • Iedereen die een donatie maakt, ontvangt een persoonlijk bedankje van de kinderen. Stuur hiervoor je adresgegevens naar geraldanette@gmail.com;
  • We zouden het waarderen als jullie je donaties ook op de website vermelden.

Wederom dank namens de kinderen voor deze hulp!

X Gerald en Anette
Ps. De eerste foto´s van Peguche staan nu ook op de site!

Anoeska

Hi Anette,

Nu kan ik natuurlijk niet achter blijven met een donatie! Bij deze dan: ik maak vanavond 50 euro naar jullie rekening over zodat het kippenhok meteen goed vol zit (20 kuikens of 6/7 kippen). Hartstikke goed dat jullie dit doen en succes met timmeren!

Veel liefs ook voor Gerald,

Anoeska

Marieke Brouwer

Wat een gewellig nieuw plan, ik pik graag 4 kippen, oftewel ik doneer 30 euro. Maak het meteen over!
Succes alvast met het kippenhok (ik doe het je niet na, Anette!).

lfs uit A'dam

ps Hoe was Colombia? Komt er nog een reisverhaal (of heb ik deze gemist)?

Johan en Brenda

Wat een goeie actie van jullie! Bij deze komt 30 Euro aan Peking eend jullie kant op gevlogen.
Groetjes uit Peking!

Babs

Van ons ieder een kippetje, oftewel 30 Euro!! Veel succes met de realisatie en geniet nog lekker van de laatste weekjes nu het einde in zicht is.

Liefs Babs, Thijs, Fleur en Milou

Oluf

Doe mij maar 6 van die kuikentjes :D

Giro is vandaag op de post gegaan (Ja ik ben ouderwets haha)

Loes&Martijn

25E voor het kippenhok!!
Geniet van de laatste weken!!

Nienke & Rutger

beetje laat, maar niet minder gemeend! Net 3 kippies en 11 kuikens gedoneerd. Zet'm op maak er een mooi kippenhok van. Tot snel!
Liefs, NenR

Christa en Egbert

Wij gaan voor de kip deluxe met extra eitjes. Wat zijn jullie goed bezig!
Nog een paar dagen genieten en heel snel tot ziens in de 'normale' wereld.