geraldanette.reismee.nl

Het is begonnen!

Yes,

voor mij (Gerald) is de wereldreis begonnen in.....Ulrum. Na mijn laatse werkdag bij Groupe LFE gister, ben ik vandaag aardappels aan het rooien geweest bij een boer bij ons uit de buurt. Heerlijk, eerlijk, echtwerk van 7:15 tot 22:30 met de klauwen in de blubber! Net als vroeger weer trekker rijden, in 1 woord: GEWELDIG!

DE WERELDREIS IS NU AL EEN SUCCES!

ps. voor degene die niet precies weten hoe je aardappels rooit heb ik een minicursus toegevoegd ;-)

Reacties

Reacties

L&M

Een nieuw avontuur van "Boer zoekt Gerald"!

Wij zijn trots op je jongen. Handjes uit de mouwen. Je kunt niet zomaar een jaartje rond de wereld reizen, dat is hard, heel hard werken ;)

Geniet van je vrijheid!

Bas Vlug

Gerald de Aardappelrooier, vette shit! Ook al in de hooiberg gelegen ;-) ?

Bart

Ik zie bekende kiepers, ik ben toch wel jaloers, Bart

Reinier

Ja....... Anette nu heb je een probleem,.... Gerald gaat niet meer mee...denk ik!!!!
(He Geer Geniet er van ... ben ook wel een beetje jaloers,... je enige clubgenoot met trekkerrijbewijs!!... ((Waar is dat ding in vredes naam...! ))

Spreek je

Wouter van de Castel

Hey gerald!

Alvast een hele goede reis gewenst!
ik hoop dat je voldoende aardappelen ingeslagen hebt!

gr wouter

Kirsten

Hey Gerald, vanwege mijn vakantie kon ik helaas niet bij je afscheidsborrel zijn. Ik wens jullie beide ontzettend veel plezier en een veilige reis toe!
Groetjes
Kirsten

kirstin

Hoi hoi

gerald, ik was helaas niet op je afscheidsborrel. Maar bij deze wens ik je nog een heel fijne reis en geniet van alle vrije en mooie momenten.

groetjes
Kirstin

Martijn

jajaja...het kom t steeds dichterbij en wat een fantastisch begin van een wereld reis.......AARDAPPEL ROOIEN bij Johan!!!

succes
gr Martijn

Bas Vlug

Ben je de aardappels al een beetje zat of.....?

Natascha

Ach ja, heb je in ieder geval weer een hoop aardappels gezien voordat je gaat onderdompelen in noedels, rijst en ander vreemd voer...!

mark verwer

Ha die Valk, gaat het lekker met je? was niet bij de borrel maar hoorde dat ie geslaagd was!

happy travels!

Bas Vlug

He Potato King! Al ergens in Rusland of nog op de akker?

Marian

??? ????? ofwel russisch voor Hoe gaat 'ie? Ik hoop dat jullie goed zijn aangekomen in Moskou. Geniet van de reiservaring en ik ga jullie volgen! Groetje van de franse nicht, Marian

Simone

Hey lieve schatten,

vond ons samenzijn (afscheid klinkt zo zwaar en definitief) erg gezellig in amsterdam. heb inmiddels al het gebied Argentinië, Chili en Bolivië bekeken en begin langszaam ook de kriebels te krijgen...welk land en wanneer hangt mede van m`n werk af. Argentinië spreekt mij enorm aan, groot divers: echt geweldig! Inprincipe kan ik zonder probleem 4 weken vrij krijgen...nu nog de financiën (haha).

Ik ga de komende tijd wat informatie vergaren om me er verder in te verdiepen: hoe alles werkt enzo...(zegt dit beginnertje)

Hoop dat jullie volop aan het bijkomen zijn van alle hectiek de laatste weken. Geniet ervan, dan geniet ik graag met jullie mee!

Ik mis jullie nu al, het feit te weten dat ik Anette niet zomaar even kan bellen...maar dat komt ook wel goed.

Enjoy en dikke kus van mij, xx Simone

Jolienke

Hey lieve Gerald en Anette!
Vond het erg jammer dat ik niet op jullie afscheidsfeestje kon zijn! Had graag nog even een dikke knuffel willen geven!
He geniet van alle moois dat jullie zien en meemaken. Ik houd jullie reisverhalen in de gaten!
Dikke kus Jolienke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!