geraldanette.reismee.nl

Welkom op onze reislog!

Welkom!

Zoals je kunt zien is onze site nog een beetje onder constructie, evenals al onzeplannen, alhoewelde vertrekdatum nu wel echt dichtbij komt :-).

Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over Gerald en mijvind je in het profiel.

Wezien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Groetjes,

Gerald & Anette

Reinier

Wel.. laat ik de eerste zijn!!!

Wij wensen jullie Heel veel plezier toe tijdens dit prachtig avontuur! Geniet er van!! Spreek jullie nog!

Groetjes Reinier - Nannette - Nannouk -Annelot

Jos

Helaas niet bij de afscheidsparty ivm eigen vakantie (iets minder lang en ver...). Via deze weg een mooi reisjaar toegewenst!

Nats

Oh, you lucky things!
Brilliant news; have a fantastic time, enjoy and be safe.

Feddo

Hee Gerald, goed plan!!! Heel veel plezier, ga jullie zeker volgen! alles goed met je verder?

Eric & Karen

We gaan jullie volgen - en mocht je toch weer Down under afd(w)alen bij toeval dan zijn jullie uiteraard van harte welkom.... Karen & Eric

Martijn & Loes

Wij dragen het stokje aan jullie over :)
Enjoy! En tot snel!
Liefs

Jessica vd Boorn

Nou, ben eens benieuwd naar jullie avonturen! En, any time als je m'n hulp nodig hebt...m'n mobiel hebben jullie. Be considerate, denk aan het tijdverschil!!!

kees en rina

Hoi luitjes, ook wij wensen jullie onwijs veel plezier tijdens deze mega-trip round the world. We volgen jullie en zijn benieuwd naar jullie avonturen.

Bas Vlug

Nou, om te beginnen de kleurstelling van de site, dit gaat natuurlijk nergens.............;-))

Onwijs jammer dat je weggaat! Maarja, wel een vette reis voor de boeg, helemaal gelijk! Zal proberen zoveel mogelijk onzin te sturen via de digitale snelweg, zodat je me niet vergeet, hehe. I

k hou wel ff een bureautje bezet bij LFE, als je over een jaar weer terug komt.

Have fun, maar ik spreek je natuurlijk nog voor die tijd (zit nu NB tegenover je, duh!).

Later en Anette, jij natuurlijk ook een fantastische reis gewenst!!

Bassie

KLaas

Eindelijk geen prijsverschillen meer, wel tijdverschillen. Geniet er van.

KLaas

Mirjam

Heel veel plezier op jullie reis! Ik vertrek 30 september. Ik zal jullie site in de gaten houden en als we een beetje bij elkaar in de buurt zijn, kunnen we misschien af spreken! Mijn site is mirjamopreis.waarbenjij.nu

paul den Toom

hoi Gerald en Anette, have a nice and safe trip!!! alles eruit halen wat erin zit. Als jullie nog eens tijd hebben om te komen tonnen rollen op Chateau de l'Horte, dan zijn jullie van harte welkom! A bientot! Paul

Pierre F. Schipper

Dag Gerald en Anette,

Vind het geweldig hetgeen jullie ondernemen. Een meer dan een wijs besluit: De wereld in...

Heb dit zelf meerdere keren ondernomen. En weet je, het is meer dan genieten. Het is bouwen aan je 'zijn'.

Zal de website met een regelmaat bezoeken.
Weet ook zeker dat een ieder hiervan gaat genieten.

Heel veel geluk, plezier, genot, groei en alles wat nog meer mogelijk is. Geniet..!
Groet,
Pierre

nb: buurman van Bas Vlug

Antoon Frijters

Aardappels rooien jullie gingen toch eerst naar het oostblok, dan weet ik wel waar die aardappels in gaan Wodka!!!!.

veel plezier

Sander

Ik verheug me nu al op de verhalen en foto's!
Heel veel reisplezier!!!

De Biemansjes

he, he, eindelijk rust in huize Hendrickx!

Jullie zijn vertrokken om jullie droom waar te maken,
doe dat ook en ga er volop van genieten. Wij volgen jullie op een afstandje en genieten een klein beetje mee. Gerald en Anette een hele mooie onvergetelijke reis toegewenst, enne pas goed op elkaar.
De Biemansjes.

gerard en janna

Hoi Gerald en Annette, Wij wensen jullie een hele fijne wereldreis en heel veel gezondheid toe.
Wij zijn 15 dagen weg geweest en het doet je weer heel anders tegen alles aan kijken. Zal bij jullie ook zo zijn.Geniet er van. groeten en we volgen jullie reisverslag.

Alice en Jan

Hallo Gerald en Annette,

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. En ik wil jullie laten weten dat we het ontzettend leuk vinden dat we mee mogen genieten van jullie reis en ervaringen. Het eerste is al binnen. Wees voorzichtig en vooral: geniet!!

Kus van Jan en ALice

ma nan

Hoi hoi bofkonten in het verre russia,
Hartstikke leuk anette om je vandaag gehoord en 'gezien'te hebben. Gaat prima zo die eerste dagen saampjes en dat beloofd dus veel goeds voor de rest van de reis want.....juist een goed begin is het halve werk. Geraldi, alweer een geweldig verhaal geschreven maar....de fotosessie van anette is ook gelukt he.! Nou veel leut verder en liefs van pama