geraldanette.reismee.nl

Breaking news!

BROODJE GEZOND VOOR EEN BROODJE GEZOND!

Lunchtijd in Nederland:

Heerlijk, even naar de croissanterie en een broodje gezond halen. Voor die vijf euro kun je het zelf bijna niet maken immers! Lekker gezond en makkelijk!

Lunchtijd in Ecuador:

Lekker we gaan eten! Een gefrituurd kippetje met rijst... niet echt gezond maar wel lekker makkelijk...

BROODJE GEZOND VOOR EEN BROODJE GEZOND!

Binnenkort reizen wenaar Quito, de hoofdstad van Ecuador om Villa Ticca een handje te helpen. Villa Ticca is een stichting met twee kinderopvanghuizen in Ecuador (Quito en Otovalo), waar aan kansarme kinderen van alleenstaande en minderjarige moeders een veilige plek wordt aangeboden. Kijk voor meer infoop: http://www.villaticca.com/index.php?lang=nl

Marleen,een zusje van Anette, zet zich al jaren in voor deze kinderen. Eerst vanuit Ecuador waar ze geruime tijd heeft gewoond en tegenwoordig met een enthousiast team vanuit Nederland.

En nu is het onze beurt om een steentje bij te dragen. Dit gaan we doen door wat steentjesweg tedragen en een moestuin aan te leggen bij de opvang. Op deze manier kunnen alle kinderen van Villa Ticca straks genieten van een lekkere gezonde maaltijd, iedere dag ÉN uit eigen tuin!

We willen hierbij graag jullie hulp inschakelen:

Voor de kosten van één broodje gezond in Nederland,

help je de kinderen van Villa Ticca op weg naar een gezonde maaltijd!

Wij doen alvast de eerste stap en geven tien broodjes gezond (€ 50,-)voor de kinderen van Villa Ticca!

• Donaties kunnen gestort worden op rekening nummer:12.99.17.249, naam: G.H.A. Valkema e/o A.C.W. Hendrickx. Graag onder vermelding van ´broodje gezond voor broodje gezond´;
  • Iedereen die eendonatie maakt, ontvangt een persoonlijk bedankje van de kinderen. Stuur hiervoor je adresgegevens naar geraldanette@gmail.com;
  • We zouden het waarderen als jullie je donatie ook op de website vermelden.

ALVAST BEDANKT VOOR JULLIE STEUN,

DE KINDEREN REKENEN OP JULLIE!

Udo

5 broodjes gaan jullie kant op

egbert & leonoor

zoals jullie weten hebben wij altijd erg veel honger, dus 10 broodjes voor ons.
We vinden het met name heel bijzonder dat jullie daar zelf een steentje bij kunnen dragen en zien waar het geld terecht komt.
Veel sterkte, succes en plezier,

liefs egbert & leo

pama

10 broodjes van pama Valkema
Leuk initiatief!

Liefs pa ma v

kees en rina langen

als trotse opa en oma van Sophie en Niek hebben kinderen natuurlijk een steeds groter plekje in onze Brabantse harten ingenomen.
Dus doen we 10 broodjes gezond.

Geweldige aktie,
Kees en Rina

Femke & Sjoerd

Doe ons maar vijf broodjes!

familie hendrickx

10 broodjes voor de sprundelsebaan

Rick en Tijn

Van ons krijg je allebei een broodje

Marleen en Karst Jan

Van ons ook 5 broodjes. Super actie
heel veel plezier nog,

Marleen en KJ

M. Weterings

Harstikke goed dat jullie je steentje bijdragen. Ik denk nog altijd aan de tijd dat we de kinderen 1 dagje mee uit hebben genomen. Dat vond ik ook zo geweldig. Voor mij 5 broodjes

Bram en Marloes

Doe er ons maar 10, zonder mayonaise maar met extra tomaat ;)
Eet smakelijk!!

JL

Goed bezig! Vanuit hier ook 5 onderweg!

Erik, Margreet & Julie

Nu maar hopen dat de Groninger in Gerald weer bovenkomt bij het aanleggen van de moestuin ;-)

Voor ons graag 10 broodjes gezond! (zonder kaas)

Akkelien en Frank

Heerlijk we slaan de patat vanavond wel over en eten graag twee gezonde broodjes van jullie!

Succes!

Marco en Nadine

Hoi Gerald en Anette,

We komen jullie achterna...
Gaan morgen naar Latacunga...
Groetjes

jeroen en fhathima

Heeee wereldreizigers,

klinkt weer prachtig al jullie avonturen! De auto is idd te koop na de reis. Is er echt nog geld over dan, na een jaar reizen, hahah??

geniet van de laatste weken, groetjes

Hugo en Angelle

Wat goed van jullie!
Geniet van jullie goede daad en we wachten met smart op een verslag van dit bijzondere avontuur.

Ha sla-planters!
Hoe gaat het in Equador? Nog wat `spectaculairs` gedaan/meegemaakt de laatste dagen of alleen maar een saaie wandeling over de vulkaan Cotopaxi gemaakt? Maak er nog iets moois van en we horen weer snel van jullie!

De groeten

de boekhouder

stand tot nu toe van de actie broodje gezond: 122!! broodjes, een geweldige opbrengst van 610 euro tot nu toe.

ps: niet iedereen heeft de toegezegde broodjes nog overgemaakt, dus ..............................

Stefan Valkema

Succes met de groententuin! Van mij drie broodjes!

Groet'n Stefan

Erik & Anika

Vanuit Dronten 10 broodjes.
Goed initiatief!

Ome Rien Tante Maria

Hoi Gerald en Annet.
Wat leuk z,n groente tuin super actie.
Geniet er nog van eet smakelijk.
Van ons 4 Broodjes.
Groetjes

De Biemansjes

Hoi Gerald en Anette, super van jullie om dit te doen weet uit ervaring hoe het voelt. Misschien een tip plant ook wat fruitbomen daar blijven ze plezier van hebben, dat hebben wij in Sri Lanka ook gedaan. En natuurlijk sturen wij jullie ook van ons ieder een broodje gezond. Heel veel succes en de groetjes van Christ en Anny

Janny & Betto

Uiteraard weer genoten van jullie verhaal en foto's. Inmiddels ook 10 broodjes gezond voor jullie kindertjes overgemaakt, dus goed je best doen. En Gerald, nu kun je laten zien dat je 'verstand' van het vak hebt opgedaan op het Groningerland. Heel veel succes!! Groetjes en dikke kus van Janny en Betto

Monique

Ben zelf op reis geweest, dus lees ik jullie leuke nieuws nu pas, geweldig initiatief!! Van mij 3 broodjes voor jullie. Hoe was het vrijwilligerswerk? veel plezier gehad??
Groetjes uit het Amsterdamse

Ineke

5 broodjes voor de "Kwatta girls"en veel succes.