geraldanette.reismee.nl

Vrijwilligerswerk in Peguche

BEDANKT IEDEREEN!

Reacties

Reacties

ma hendrickx

Ola, harde werkers,
Geweldige foto's en een heel mooi karwei afgeleverd...
Ben trots op jullie en denk dat dit een geweldige afsluiting is van een super jaar...
Tot maandag op schiphol...!!!!!
xxpama

Marianne Weterings

Hallo jullie beiden. Wat een werk, wat een werk. Jullie mogen trots zijn. Wat hebben jullie in 2 weken tijd werk verzet. In één woord fantastisch. Weet zeker dat de kinderen van Villa Ticca blij zijn hiermee en nog voor veéééééle jaren. Wat een prachtig werk afgeleverd. Ook zeer leuke foto's erbij. Ik heb genoten voor een heel jaar van jullie reisverhalen, met prachtige foto;s. Dan nog zo'n mooie afsluiting. Kan niet beter. Ik wens jullie een goede behouden reis toe. En misschien totziens of horens.

marleen

Heeee lieve zus en gerald,
zie nu pas alle foto's en wat ziet het er goed uit!! Word er helemaal stil van! Super dat jullie dat voor elkaar hebben gekregen en met al die hulp... vooral RosaLinda, wat een prachtig vrouwtje he!

Alvast SUPER SUPER SUPER bedankt vanuit de stichting en vanuit mij! In februari ga ik kijken hoe het erbij staat!

Dikk kus

Marian Kleemans

Krijg een brok in mn keel als ik zie wat jullie in korte tijd hebben bijgedragen aan Villa Ticca Petje af! Succes met het opstarten in Nederland en ik ga jullie verhalen missen! Liefs franse nicht Marian

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!